اگر قرار باشد روح دانش‌آموز پرورش و رشد یابد، باید این روند از روح معلم آغاز شود. چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد، شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش‌آموزان وجود خواهد داشت.

 

معلمانی که نمی‌توانند حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمایش دهند، از لحاظ انتقال فکر با دانش‌آموزان هماهنگ نیستند و برای پاسخگویی به نیازهای دانش‌آموزان آمادگی ندارند. معلم باید با توجه به هرگونه نقص در درک و دریافت دانش‌آموز، تلاش کند تا توانایی روش‌های جدید تدریس و گرداندن كلاس را در خود کشف كند.

 

اگر دانش‌آموزان آگاه شوند که چه باید بخوانند، چرا باید بخوانند، درسی که می‌خوانند چه سودی در آینده نزدیک و آینده دور برای آنها دارد و مورد کاربرددرس در جامعه کجاست و چگونه مورد استفاده قرار خواهدگرفت، اهداف برای شان روشن خواهد شد.

 


بیست ومین پرسش مهر رییس جمهور دانش‌آموزان ,روح ,معلم ,بخوانند، ,آینده ,مورد ,باید بخوانند، ,روح معلم ,از روح ,چه باید ,که چهمنبع

شادی

شادی1

شادی2

شادی3

معلم شاد و با روحیه

چگونگی ایجاد فضای شاداب

برخی از اقدام‌هایی که کارکنان مدارس می‌توانند انجام دهندعبارتند از:

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

رزرو هتل اجاره ویلا و سوئیت مرکز فروش لاستیک کومهو قیمت ورق و لوله مانیسمان shimisanat فروشگاه لوازم آرایشیyas_beauti مطالب تور و گردشگری سفارش انواع ترازو دیجیتال با کیفیت دنیای از خوشمزه ها Aubreeyopnn6 News فلزیاب پویان